DISIARKAN DLM BERITA HARIAN KELUARA 6HB JUN 2011

DISIARKAN DLM BERITA HARIAN KELUARA 6HB JUN 2011

Selasa, 27 September 2011

Raye , raye , raye 2011

Assalamualaikum......Salam Merdeka Dan Salam 1 Malaysia
Bertemu lagi kali ni didalam blog Keluarga Kamsin dan Sarti....hari ni 27sept2011 bersamaan dgn brp syawal ek?29 syawal kot.......alhamdulilah dpt meraikannya lagi moga tahun depan bertemu lagi ngan ramadhan dn syawal seterusnya dan alhamdulilah juga krn tuk tahun mak masih sihat dn dapat menunaikan tanggungjwbnya sbg seorang islam lagi.dalam usianya yg dh menuju ke 76 tahun mak masih bertenaga.syukur alhamdulilah. Tak tahu nak crta apa lg....kita upload jelah gambar-gambar atau momen raya tuk tahun ni.
























Jumaat, 19 Ogos 2011

PUASA DAN RAYA DATANG LAGI ...YEH..

Lamanya aku xmenjengah kat blog keluarga aku yg satu ni..........ini semua kerana kesibukkan yg xhbs-hbs dgn family dn kerja. Tapi, hari ini aku meluangkan masa sebentar utk mengupdatenya pada hari kesembilan belas berpuasa didlm bulan ramadhan ni. Tahun ni tema baju raya keluarga JUHAINAH BINTI KAMSIN ialah SILVER.....Oklh aku nk upload lg sikit video HARI KELUARGA KAMSIN yg terbaru pada JUN hari tu.

video
Video ni masa sambutan hari ibu buat ibu kami yg tersayang SARTI BTE MARTO yg kami lakukan pada waktu makan malam bbq di SRI MERSING RESORT.Kenangan yg paling tak dapat dilupakan bila sebaik habis je nyanyian lagu ibu tu lampu terus blackout ingatkan diorang ni wat gimik rupanya mmg xda karen betul....amekkowwwwww.