DISIARKAN DLM BERITA HARIAN KELUARA 6HB JUN 2011

DISIARKAN DLM BERITA HARIAN KELUARA 6HB JUN 2011

Isnin, 27 Disember 2010

Keluarga Kamsin

Assalamualaikum dan salam perkenalan kepada semua pelawat di laman blog ini tak kira sama ada ahli-ahli keluarga Kamsin atau pun yang bukan ahli keluarga. Jutaan terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa untuk melihat setiap paparan atau pun catatan yang ada disini.Tujuan blog ini diwujudkan adalah hanya dijadikan ruang pengenalan kepada setiap ahli keluarga memandangkan bilangan ahli dalam keluarga ini boleh dikatakan agak ramai.Selain boleh dijadikan tempat luahan rasa setiap keluarga atau pun menjadi ruang perbincangan atau melahirkan pendapat selain memaparkan setiap aktiviti yang dilakukan bersama ahli keluarga yang mana baik boleh dijadikan teladan dan yang buruk dijadikan sempadan.Selain boleh dijadikan memori bersama.Akhir kata saya Nana Kamsin selaku anak ke-3 terakhir merangkap puteri bongsu dalam keluarga Allahyarham Kamsin Bin Hj.Moksin ini ingin mengalu - alukan sebarang penyertaan atau komen dari setiap ahli keluarga atau pun yg lain - lainnya didalam blog ini disamping menyedekahkan Al- Fatihah kepada allahyarham ayah saya.....
Amin..........

mak bersama anak2 , cucu2 dan menantu2 dihari penikahan Nurul
Ini gambar anak2 perempuan termasuk menantu2 perempuan mak aku, termasuklah gambar aku yg baju oren tu.......ni raya 2010

Inilah hero2 mak aku yang seramai 9 org tu termasuk menantu lelaki jga tp ni ada yg xda sbb tulh aku nk mtk all mysiblings uploadlh gambar yg ada pd ko org kat dlm blog family kita ni.

 model- model 1 Malaysia.......
 Hero2 1 Malaysia.....otai semua ni......

Inilah mak aku yang tersayang Pn. Sarti Bte Marto. Dalam usia 73 tahun ni aku harap mak aku dipelihara kesihatannya oleh yang maha Esa....

1 ulasan:

  1. Membuka tirai 2011.....byk perkara yg bakal menanti....antaranya Hari Keluarga ke 2 bg family ni yg bakal dilalui pd 4 dn 5 jun 2011....mcm manalh nti agaknya namun diharp smuanya akan berjln dgn lancar spt yg dirancang dn meningglkn kenangn manis buat mak yg tersayng.....meningglkn 2010.....byk kenangan pahit dn manis yg ditingglkan sbg penambh rasa dlm rencah kehidupn...apa2 pun bersyukurlh kerana kita masih diberi ruang dn peluang utk berunah dimasa depn utk mnjadi lbh baik dn ingtlah wang ringgit dn kekayaan blh dicari namun keharmonian dn kebahgiaan antara keluarga tdk dpt dbeli dgn wang ringgt dn dicari dimana2...

    BalasPadam