DISIARKAN DLM BERITA HARIAN KELUARA 6HB JUN 2011

DISIARKAN DLM BERITA HARIAN KELUARA 6HB JUN 2011

Selasa, 11 Januari 2011

Keluarga Juhainah Binti Kamsin

Ni baru sampai kat turn aku sebagai penulis dan pencipta blog ni. Nama aku Juhainah , kata mak aku diberi nama ni sebab aku dilahirkan pada hari Jumaat jadi pangkal nama aku dimulakan dengan huruf 'J' jadi samalh abang2 dan kakak aku yang lain tu nama diberi ikut hari dilahirkan.Orang dulu2lah katakn mungkin itu cara diorang bagi nama biarkanlah.....terima je.....Aku merupakan anak ke -11 dan merupakan puteri bongsu dalam keluarga ni....hahaha.......Umur aku skarg 36 tahun pada 18hb April 1975 dan dilahirkan di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru dan menjadi tempat aku lahirkan anak2 aku pulak sbb aku skrg merupakan ibu kpd 4 org cahayamata 3 perempuan dan 1 hero. Aku selamat menjadi isteri kepada Dzarif Bin Mohd. Nor atau nama glamournya Awit ialah pada 27hb Mac 1996 namun aku disandingkan sebelah suami aku pada 9.6.96 dan disebelah aku pada 8.9.96....Nama cahayamataku :
1.) Nur Ain Farhana ( 14tahun)
2) Nur Zalifah Dayana ( 12tahun)
3) Nur Ayu Sorfina ( 10 tahun)
4) Harith Arsyad (4tahun)
 The only one My Hero Harith Arsyad
 suamiku
 Inilah keluargaku yang teramat kusayangi..
 My good husband Dzarif.........kaulh satu dlm hatiku
I love u so much....muahhhhh........
 anak dn ayah yg serupa....inilh lelaki2 terpenting dlm hidup aku

 rye 2010 ngan ibuku yg tersayang
 Nur Ayu Sorfina

Putri ku Nur Ain Farhana & Nur Zalifah Dayana

1 ulasan: