DISIARKAN DLM BERITA HARIAN KELUARA 6HB JUN 2011

DISIARKAN DLM BERITA HARIAN KELUARA 6HB JUN 2011

Jumaat, 14 Januari 2011

Keluarga Saamah Binti Kamsin

Ini sebenarnya anak mak ngan bapak yg ke2 selepas kakak aku yg sulung iaitu Siti Salmiah yg dh meninggal masa umur 12 tahun ikut crta mak sbb aku pun xprnh jpa dan tgok gmbar pn xprnah sbb gmbr xda.Selepas tu barulah Mohd. Zain.Umur Kak Mah ni pun aku xbrpa pastilh tp sekitar 50an lah.Dia merupakan isteri kpd Abd. Manan atau lebih dikenali sbg Malek.Kak Mah ni dizaman mudanya merupakan penyanyi band kat rumah2 orang kahwin dari situlah dia kenal ngan laki dia kut sbb laki dia pun merupakan pemain gitar band kahwin.Hasil perkongsian hidup bersama mereka dikurniakan 7 orang anak....4 lelaki dan 3 perempuan.....5 dah berkahwin dan mempunyai anak jd maknanya akak aku ni bergelar atuk dn nenek dan mak aku pun dah bercicit dn bergelar moyang.........
Nama anak2nya :-
1) Mainura dan ada 2 anak ( danish & lisa)
2) Mohd. Hafiz berkahwin dgn Faeeza Manan (3 anak)
3) Mohd. Shahril ( berkahwin)(sory nama wife dn brp anak xingt)
4) Mohd. Sofian berkahwin dgn Julie (anak 3 kot)
5) Masita berkahwin dgn ady ( anak 1)
6) Muhainiza (bujang)
7) Mohd. Shahrudin (bujang)
 Nilah kak mah ngan abg.malek bersama 2 anak bujangnya niza dan udin

Ni kak mah bersama para menantu dan cucunya serta anak2 perempuannnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan